Düğünümüz....

21 Nisan 2011 Perşembe

Aksi miyim ne?

Banyoda saçlarıma krem kullandığım halde saçlarım hiç açılmaz.Onları açmakta çok zorlanırım.Babannem küçükken saçlarımı tararken "Aksilerin saçı hiç açılmaz zaten" dedi.O aksi ben oluyordum evet :) Çözümü bu 2 spreyde buldum.İkisinide yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum.Üstelik ikiside misss gbi kokuyor.Eğer siz de benim gibi aksiyseniz böyle buyrun.
1)Gliss saç bakım spreyi-5TL ve 8TL arasında değişiyor.
2)Avon KIDS (evet çoçuklar için ama üstünde yetişkinler kullanamaz yazmıyor :) )-12 TL

4 yorum:

  1. ayyy aksi değilsin kııjjj canımsın yaaa :)arada takıyon okadar:))

    YanıtlaSil
  2. hahahha:)değilim tabii tamamen babannem suçlu:)öptm fıstık

    YanıtlaSil
  3. ben şu kuaforlerdeki mavi sulardan kullanıyorum zaman zaman ınanılmaz memnunun kuaforlerden ya da http://www.kuaforsepeti.com bu adresten temin edebilirsiniz kuaforlerde daha pahalı tabı kı burası cok uygun :)

    gliss i ben de kullandım ama mavı su akdar memnun kalmadım

    ayrıca bloguma da beklerim : http://kelebebek.blogspot.com/

    :)

    YanıtlaSil
  4. meraba canım biliyor musun ben bu mavi suyu almıştım kokusu mükemmeldi ama havaalanında malum görevliler yasak diye gözümün önünde çöpe attılar bikere bile kullanmadan:(nasıl üzülmüştüm.ayriyetten bu siteyide verdğin için saol haklısın uygun şeyler var..bloğunada uğrcam en yakın zamanda;)

    YanıtlaSil