Düğünümüz....

11 Nisan 2011 Pazartesi

Kilitlendik

Hangi ülke şu an aklımda değil ama orada kilitlerin üstüne kendilerinin ve sevgililerinin başharflerini yazıp anahtarlarını denize atıyorlarmış. O kilit bidaha hiç açılmasın,ayrılık olmasın diye.Ben de geçen evi temizlerken kilit buldum.Üstüne ojeyle yazdık başharflerimizi ve karadenizin soğuk sularına fırlattık.Sevgili C baya bi güldü ne alakaymış.Erkek milleti ne anlar..Belki de Merve'nin dedği gibi gider, dalar, bulur o anahtarı bu erkekler..Sinir oldum şimdi.

2 yorum:

  1. heheeee bayıldım yaaa bloguna ,komik -doğal yazı diline:))bundan sonra takipteyimm:)
    merak etme seeenn seni kimse ayıramaz c'den siz istemedikçe:))sen içini ferah tut,kafanda kurma :))

    YanıtlaSil
  2. çok mu belli olmuş güzelim:)canm benm çok saol beğenmene sevindim..Sinop'tan kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil