Düğünümüz....

22 Mayıs 2011 Pazar

Mim-3

"benzemez kimse bana"bloğunun sahibi çok güzel bir ödül almış.kendisini burdan tebrik ediyorum.gerçekten yazıları çok yararlı ve akıcı..ve güzelde bir mim"Hakkımızda 7 gerçek"
 işte Ben:)
1)Böceklerden felaket korkarım.Bir hamamböceği beni yemez biliyorum ama beni ağlatmaya yeterler.

                                          keşke bütün böcekler bunun kadar sevimli olsa değil mi:) 


2)sebze yemem.Kokusu midemi bulandırır.Ben bir etçilim:)


3) 3 gün içinde 2.üniversitemi Kıbrıs'ta okumaya karar verdim ve uçtum gittim.


4)Haksızlığa ve ukala insanlara tahamülüm yok!!



5)Hayattaki en büyük korkularımdan biri sevdiklerimin benden önce ölmesi.:( ilk duamda onların başına birşey gelmemesi..



6)pijama ve çorap hastalığımın olması..bir yerde görmeyeyim saldırıyorum hemen:)




7)biraz romantikleşelim mi:) hayatımın tek gerçeği sevdiğim insan...


                                        Kendisini ve sizi burdan kocaman kocaman öpüyorum:)
               

2 yorum:

  1. Canımmm çok teşekkür ederim şımardım. 1.sine katılıyorum =)
    Ben de her sebzeyi yemem ama hiç mi sevdiğin yok =)
    Üniversite konusundaki cesaretini takdir ettim..
    Ayrıca çoook tatlısınız maşalahhh size kocamannnnn

    YanıtlaSil
  2. :)var canım domates,salata ve mantar yiyorum..
    saol güzelim sizde ölesiniz allah hepimizi nazarlardan korusun:)

    YanıtlaSil