Düğünümüz....

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Türkan Şoray Aşkına

Dikkat ettimde bütün cümlelerim "nişan hazırlığım tam gaz devam ederken.." ne kadar bayıcı olmuş:)ee sizin orda ne derler peki:)
Geçen hafta sevgili sewgilimle ankara'da buluştuk.nişan hazırlığım.................. ederken(buraya istenilen cümle konulabilir)
a)bir hızla
b)güzel güzel
c)tam gaz:))))))))
d)uzaktan sıkıcı halde
e)hiç biri
Benim cevabım bana kalsın..Bi gidelim Ankara'da bakalım kıyafet dedik.Daha 2 ayın olmasından mı yoksa hala aradığım elbiseyi bulamamktan mı anlamadım bi relaxlık var üstümde.Sanki ben kendi nişanıma şeref misafiri olarak katılcm:)Yine aradığımı bulamadım tabi bütün modeller birbirine benzioyor yada ben bahne arıyorumAma bulacam.Sözümdede böle olmuştu en sonunda tam istediğim kıyafeti bulmuştum.Bende Ankara'nın güneşli havasını içime çektim,tadını çıkardım.Sevgilimle hiç atmadığım kadar kahkaha attık.Demek neymiş arada kendimizi böle küçük kaçamaklarla şımartıp hayat telaşından kurtulmak lazımmış.Sürekli yedim göbişim sen misin yiyen diip tepkisini belli etti saolsun ben seni eritmezsem.Ve bir deniz kenarı kızı olan ben sinop'ta bulamadığım midyeyi Kızılay caddelerinde buldum..Duyguu mutlu olur:)Kendime bir sürü gerekli gereksiz ıvır zıvır aldım.Bu arada Ankara kızları çok şık bunu gerçekten milyonuncu kez farketttim.Sade ve şıklar.Eşortmanın altına babet giyip şık olunur mu olmuşlar.(ama bende böle giyiniyordum markete giderken:) )Hem de çok bakımlılar..Kendilerini alkışlıyorum..Ve Kızılay da sık sık karşıma çıkan çiçekçiler beni kendimden aldı.Her gittiğimde hayran hayran izlerim.
bu arada başlık konusunu aşmışım ne alakamı..KOTON mağazalarında Türkan ŞORAY aşkı başlamış.Ben duymuştum fakat kendi şehrimde görmemiştim.Gerçekten güzel bi projeye imza atmışlar.Resimlerini çekmek için izin istedim.Görevli üstündeki Türkan Şoray'lı rozetini göstererek"bunu da çekebilirsin" demesi, sevgilimin çocuğa ters ters bakması,"ne dedi sana o ne dedi" diip benim resimleri şipşak çekip Koton'u terketmem 5 dakika sürdü:)Modern Maço nolcak sanki Ankara erkekleri sıraya girmiş duygu gelsin diye bakıolar:)şimdilik bu kadar..Özlemişim seni Ankara..
Ve midye dolma yerim seni yer:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder