Düğünümüz....

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Bugün 17 Ağustos

Sallanıyodum..Ya yattaydım ya da denizde sırt üstü yatıyordum ama sallanıyordum..Deniz dalgalıydı demekki ve ben olduğum yerde duramıyordum..Daha sonra ilk defa duyduğum sesler duymaya başladım böle uğultu deseniz değil tarifi yok yeraltından gelen korkunç bir ses ve çığlıklar..uyanıyorum birden ne olduğunu kestiremedim ilk. şiddetle sallanıyoduk sadece ben rüyamda denizde ya da yatta olduğumu sanıodum saniyeler önce..Herkeste korku telaş.Bir kapı eşiğinin altında birbirimize sarıldık ve bekledik..azalması gereken sallantı şiddetle artıyordu..Duysal'a baktım daha çok küçüktü anlamıyordu nolduğunu..Halam ağlıyordu..ya ben bilmiyorum nasıldım..Annem,babam yanımda değildi.Tatil amaçlı 2 3 günlüğüne Avcılar'a gelmiştik..Çığlıkların,feryatların en yakın şahidiydik.Biz şanslıydık.Ya diğerleri..Bilanço çok ağırdı..

Ve bugün 17 Ağustos..

Bugün 17 ağustos 1999...
Bugün binlerce can göçük altında kaldı....
Bugün binlerce... can yandı....
Hayatını kaybeden canlarımıza Allahtan rahmet diliyoruz..
Mekanınız cennet,toprağınız bol olsun...
“Keşke aramızda olsaydınız”
Unutmayalım,unutturmayalım...

6 yorum:

  1. bu fotoğrafı her görüşümde içim yanar, hem de çok fena yağar.
    bizleirn öyle bir yaşına gelmişti ki o olay, hayatın gerçeklerini tokat gibi yüzümüze çarpmıştı. çok şükür hiçbir yakınımı kaybetmedim ben, ama o sene büyüdüm, buna eminim.

    YanıtlaSil
  2. öle canım ya buna şükür valla bende kaybetmedim ama canm hala yanar çok büyüdük,çok öldük

    YanıtlaSil
  3. ahhh ahh unutmayalım unutturmayalım tabi ki ama keşke lafta kalmasa artık hiç birşekilde can vermese insanlarımız... tam da 8 şehit haberi geldiği gün bugün... çok ağlayasım var çok...

    YanıtlaSil
  4. allah bir daha yaşatmasın inşallah..

    YanıtlaSil
  5. Bu fotograf beni benden alıyor bakamıyorum üzüntüden .. Allahım inşallah bir daha bizi böyle büyük felaketlerle sinamaz , mekanları cennet olsun biz geride kalanlarda birlik ve beraberlik icinde birbirimize destek olalım bugün var yarın yokuz :((

    YanıtlaSil
  6. hamide;canm sorma ya çok sinirliyim çok hiçbişey yaptıkları yok günden güne artıyor bunlar
    tuba;amin güzelim inş.
    e.n.k;öle canım ya kimbilir bu dedenin hikayesi nasıl..

    YanıtlaSil