Düğünümüz....

3 Aralık 2011 Cumartesi

yeni Trend duvar Taş Kaplama

Aslında aklımda sadece duvar kağıdı vardı..salonumun bir kısmına,yani tw ünitesin arkasına hoş bir duvar kağıdı kaplatmayı düşünüyordum ki yan apartmandaki  dairenin içini görene kadar:)gittik bastık zile ve iznleriyle evin içini inceledik..duvarın bir kısmı taş kaplamaydı resmen bayıldım..adam bize baya bir attı:))bu model zonguldak'ta yok,çok pahlı,biz özel mimar getrdik istanbul'dan falan dedi..tabi ben saf inandım.. taa ki sevgili eşimn dayısının"yoo artık taş kaplamalar çok revaçta heryerde var"dedğini duyasıya kadar..:)hatta gittim sordum metrekaresi 60 TL..bence değer..çok otantik ve doğal duruyor..




Son 2 resmi sevgili komşumuzun izniyle çektim...:)ama olurda sıkılırım bundan diyorsanız duvardan tekrar almanız çok zormuş bu da bilginize ama insan bu görüntüden sıkılmaz ya...

16 yorum:

  1. tatlım ben de salonda tv ünitesi arkasına kesinlikle istiyorum çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. bence de harika bir decor unsuru... orjinallik katıyor.. ama yeni trend değilki bu senelerdir var:)) o kadar değişik çeşidi varki insan secemez..

    YanıtlaSil
  3. Aysun'a katılıyorum bende :) iyi olmuş ama adam kandıramamış sizi :)

    YanıtlaSil
  4. eve hoş bir hava katıyor çoook ilerde bende evimi yaptırırken düşünüyorum :) komşucuğuna atmasyonda başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ilerde bir gün bizim de kendi evimiz olursa yaptırmayı düşünebiliriz gerçekten çok değişik duruyormuş :)

    YanıtlaSil
  6. ben de çok seviyorum böyle taş duvar dekorasyonları

    YanıtlaSil
  7. canım bence çok güzel. bu aralar ben de bunlara taktım valla :)

    sanırım kendi eviniz, doğal taş kaplamaya değer. ben mesela, çook dibine girmeiynce anlaşılmıcak, taş desneli bir duvar kağıdı yapacağım bir duvarıma. duvar kağıtlaırnın düzgün doukulları da aynı ambinası verebilyior, bir araştır derim, daha az kırıp dökme ile halledebilirsin

    ay ne güzel ya insanın kendi evi ile uğraşması, Allah bize de nasip eder bir gün inşallah:) tadını çıkar ;)

    YanıtlaSil
  8. ben de cok sevıorum boyle duvarları.
    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. tuba;aynenn tatlım

    aysun;canım ben cafe ve restrantlar dışında daha yeni yeni görüyorum benm için yeni yani:)ozamn bi istanbul yapmak lazm

    siu;sorma elbet karşılaşırs ama:)

    tuem;manyak herif bşde verdğiği fyatı duysan:)

    hamide;kaçırma canım çok farklı

    gülümse;bende bende:)

    gelinyolu;hemde nasıl

    ayşe;evet canm kendi evimiz ama daha güzeli senn olsun tatlm iyice bi araştrcam daha dier odalar var;)

    moda kulisi;km sevmezki canım ya çok asil

    YanıtlaSil
  10. bende çok seviyorum bu duvarları:) şimdiden evim için birsürü örnek uygulamasının fotoğraflarını kaydettim bilgisayarıma:) eve çok hoş bir hava katıyor:)

    YanıtlaSil
  11. bakalım daha neler çıkacak tatlım hevesmz kaçmasnda:)

    YanıtlaSil
  12. inanılmaz güzel duuryo tatlım yaptır bence de ev boş zaman var zaten.Buarada sizin evin manzarası da komşunuzun gibiyse süpermiş..

    YanıtlaSil
  13. tatlım manzara hemn hemen aynı yan apartman yani:)bencde yaptırıorum canım kesin karar verdim artık;)

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel bir ev.. sinop mu?

    bloğuma ben de beklerim.

    nymphatthelake.blogspot.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Taş kaplamanın çok çeşidi var ben de salonumuza düşünüyorum. diğer her tarafı kağıt yaptırdım. Kağıdın yeri ayrı ama bu taş kaplama gerçekten çok başka bir hava katıyor.
    Sevgiler,
    http://ebrueliacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil