Düğünümüz....

5 Temmuz 2012 Perşembe

Biz Balıklar...

Balığın dünyada üzerindeki hatta altındaki en kararsız burç olduğuna 1830857404. kez karar vermiş bulunuyorum.Annemle babam neden beni 1 ay geç yada erken düşünmediler bilemedim.Bizlerin şöle özellikleri vardır.

1)Hayalperest:teomanın"hayalperest"şarkısını erhgenken hep bana yazdığını düşünmüştüm mesela...Hayal kurmaya bayılırım.Aman en ufak boş anım olmasın.Ne demişler Allah nasip ettirmediği şeyi hayal ettirmez.Gerçi 2 yıldır C'nin romantik olma hayalini kuruyorum ama nasip olmadı neyse...Mesela bazı toplantılarda sinir olduğum kişilerin böle kafasını koparmayı falan hayal ederim.öle koparmak değil kanlı bıçaklı..Ya da servisteyim geçen bana ukala bi şekilde laf soktuğunu sanan Zekeriya Beyaz kılıklı çocuğun kafasını bi cama vurmuşumki sormayın ah bi rahatladım..:)

2)Herşeyden etkilenme:Aynen öle kızm sanane de sus otur deme birine bişey mi olmuş anında beynim kendme döndürür ya bana da olursa bana olsa ben naparım ay içimdeki iç çatışma sürer gider..susmaz vıdı vıdı Allah bi çene vermiş gersini koyvermiş aynen öle..

3)Savurgan:Aynen öle 2 yıllık iş hayatımda sanki 30 yıllık gibi yazıorum şu nişanda takılanlar dışında kenarda birikmişim yokk aa pardon bi kçk altınım vardı C'nin gözüe onda ömrümde bi kez gördüğüm arkadaşına takcakmışız.Aramızda kalsın o çocuğun sevgilisinden bi elektrk lamadım gitti nese konuya bak...

4)3 kuruşluk adamlara 5 kuruşluk değer veririm mesela hatat 10 kuruşluk biri bana dur demese onun için neler yaparımda büyüdüm artık gözüm azıcık açıldı..

5)Geçmişi unutmam yok unutamam kim bana ne yaptıysa dün gibi aklımdadır  C bana geçti ama der.Geçmio kardeşim yap yap sonra geçti de öle biri bulursan ebn de alayım..

6)sulugöz:Çok duygusalımdır.Başkasının acısını kendi acım gibi yaşar ağlarım.Biri bana bağırmasın sinirlenmesin kendmi eağlamak için arşive attığım bile olmuştur o derece...

veeeeeeeeeeee ben bu yazıyı neden mi yazdımm biz çok kararsısız özellikle ben kaç gündür kuaförde giyeceğim şu gelin askılısı için resme karar veremedim be kız topu tuopu gyceğin 2 saat olsun 3 yok Mihricim beni beklemekten bıkmadı ama ben seçemmekten bıktım:(esprilimi olsun asil mi olsn karr veremedim ee sizde durum ne siz napardınız

al burdan kötü bi huy daha kızm içinden geleni seç yok olmuo karr veremiorum:(





Balık burçları sakına ayaklanmayın tabiki iyi huylarımız var onlar daha sonra ama;)

7 yorum:

  1. İlki güzelmiş :) yada şu ortadaki resim,önü kısa arkası uzun gelinlikli olan:D

    YanıtlaSil
  2. 2.seç gitsin.:)Bende çok kararsızımdır canım ama çok düşündükçe işlerim ters gider.:)

    YanıtlaSil
  3. sonuncu güzel bence bebişim... bu arada benim kocam balık babam balık balığın da erkeği bi ayrı oluyo allahtan ben teraziyim de dengeliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. ahah kızım tam düğün öncesi tüm kötü yönleri sıralamışsın bea:)))herşey çok güzel olcak merak etme sen bebeim:))ennnnn çok hangisi seni mutlu ediyorsa onu seç,xoxo

    YanıtlaSil
  5. AYYY BEN DE BALIĞIM KENDİMİ OKUDUM SANKİ, AMA BEN SAVURGAN DEĞİLİM... :)

    YanıtlaSil
  6. bi balıkta burda 15 kere baktım fotolara sonunda karar verdim üçüncü güzel. yok yok ilki daha güzel:)

    YanıtlaSil
  7. aynen balıgız ıste :)) hahahhahahhaha

    YanıtlaSil