Düğünümüz....

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Benden Son Haberler

Zong.a geldiğimden beri totom yer görmedi desem abartmış olmam heralde...sabah 8 gece 12 full time aralıksız bol stres debelenip duruyoruz..Dün gelinlik provama gittim sayın okur resmen karaya vurmuş balina misali kilo almışım...tanrım o omuzlar,o bel ne öle..acilen kilo vermem lazım..
aaa bu arada gelinlik babetim,kına babetim,kına abiyesi ayakkabım ortada yok evet ben koca zng.ta bulamıorum...38 numara kalmamış mubarek ayak değil bnemkisi kayık...
başka...evim çok gsel olmş salon takımım gelse iyi olçaktı..bide b akşam dans dersine başlıoruz inş. C'yi ikna ettim zaten başka şansı yoktu...2 gecedir de karabasanlar gelio kardeşim uyandırıo gece beni cırlıomuşum...hatta şu an felaket bi karın ağrım var geçmio kalbim küt pat Tanrı'm gelin oluyorum...
ı love u öperim herkesi...

8 yorum:

  1. stres yapma canım.. geçecek geçeceeeeekk..
    ayakkabı dediğin nedir kiii? zaten görünmüyorrr.. rahat bir şey bul geç. hiç dert etme..
    Kiloya gelince son hafta her türlü veriyormuşsun.. ben de ona güveniyorum mesela ;)))

    YanıtlaSil
  2. ayyy kıyamam yaaa bir an bir sene öncesine döndüm :(( neyse ama korkma bu bir hafta boyunca o fazla kiloları bir güzel verirsib canım stresten :D

    YanıtlaSil
  3. canım ben de hergün kabuslarla uyanıyorum bu gece kına gecemi unuttuğumuzu gördüm yetişemioduk hiç bişeye. rüyalar tersine çıkar diye kendimizi teselli edelim. 38 numara büyük mü yahuu sen de 40 giyen hatunlar napsın. kolay gelsin çok az kaldı çok

    YanıtlaSil
  4. herşey çok güzel olacak, hiiiiiç stres yapma:) herşey gönlünce olsun tatlım...

    YanıtlaSil
  5. Ups stress tavan yapmış :S Duygucum sakin ol, herşey çook güzel geçicek, gönlünce olcak herşey, ayakkabını da bulcaksın hem de hiç ummadığın bir anda emin ol ;) Kilo dersen sen zaten düğüne kadar verceksn onları stressten. Öpüldün çok... :)

    YanıtlaSil
  6. canım nasıl bir ayakkabı arıyorsun kına abiyesi için falan.belki yardımcı olabiliriz

    YanıtlaSil
  7. Duygu allah yardımcın, yardımcımız olsun vallahi, stres olmak için insan bin sebep buluyor istemeden de olsa..

    YanıtlaSil