Düğünümüz....

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Müze Kart

Yapılcak listemde olanlardan biri de müze kart çıkartmaktı balayı için.Gerçi sadce balayımı bundan sonraki seyahaetlerimizde bize lazım olacak...Neymiş müze kart bi bakalım...

Müzekart+ ile bir yıl boyunca T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'na ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyet'ine bağlı 300'ü aşkın müze ve örenyeri gezilebildiği gibi, (bazı özel müzeler ücretsiz ziyaret ediliyor, sergiler, tiyatro ve opera temsilleri indirimli) izleniyor. Kafe ve hediyelik eşya mağazalarındaki alışverişlerde daha az ücret ödeniyor.

Düşünsenize 10 kişilik bi ailenin normalde masrafını....ben yakın zamanda çıkarmayı düşünüorum gençler..kartı sitesinden de temin edebiliosunuz...Sadce 50 tl ye bi yıl boyunca yararlan.

Buyrun sitesi de bu...

öperim...

4 yorum:

  1. duygu çok tatlısın,dün kadir gecesi için dua istemedin blogtan ama ben sana hep ediyorum,sertleşmek isterim ama zamana bıraktım ..bana dua edermisin...

    YanıtlaSil
  2. müze kart candır biz istanbulda topkağıdır ayasofyadır hepsini iki ayda bir turluyoruz iyi oluyo :D

    YanıtlaSil
  3. çok iyi yapmışsınız canım biz de çıkardık işe de yaradı. ama kafe ve hediyelik eşya mağazalarında geçtiğini bilmiyordum belki çok sınırlıdır bu avantajı?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen izle kısmını tıkladım.İzlemekteyim:))
    Seni de benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil