Düğünümüz....

1 Eylül 2012 Cumartesi

1 Eylül...

şu an yokluğunun en çok farkında olduğum anlar güzelim..geçen yıl bu günler  bu zamnları konuşuyoduk.."büyüdünde gelin mi olcaksın"diodun..inanmıodun..C'ye o uşak desende çok sevdiğini adım gibi biliordum..sahi sen kimi sevmezdin..düğünde oynıcaz diodum..hatta karşına geçip 1 2 figür gösterdğimde deli kız diip gülmüştün..beraber oynıcaktık olmadı...oynayamadık..ansızın çekip gittiğinde tabutunun başında "daha gelin olcaktım nolur kalk"feryatlarım dün gibi aklımda..
bak babanne ben bu gün gelin oluyorum..ve sen yoksun..benm bi yanım yok..off ağlamam lazım dimi..sonra gözlerimin altı şişer bu gün ebnm günüm değil mi babannemmm..seni çok özledim ve ben biliorumki ben bu akşam göbeklerimi atarken sen beni yukardan o muhteşem gülümsemenle izleyeceksin...beni bu akşam yalnız bırama olur mu..bu arada sana bir sır btanem..kına gecemde hıçkıra hıçkıra ağladım ya..Aklımda senden başka kimse yoktu..ben gelin oluyorum babannem..beni sakın yalnız bırakma...


kızlar ben bi gelin olup geliyorum olur mu.....

15 yorum:

  1. Duygulu duygum benim, rabbim içimizdeki sevgiyi daim etsin. Kalanları değil gidenleride sevebilmeyi unutturmasın canım.. Sevdiklerimizin yokluğu en çokta böyle günler koyuyor bizlere.. Ne diyelim Allah gittikleri yerde güldürsün inşAllah.. Çok ttalı, şeker, cici bir gelin olmuşsun 41 kere maşAllah bitanem.. Bu akşam çok çok güzel geçsin inşAllahh :*

    YanıtlaSil
  2. ah be Duygum, resmi görünce bir heyecanla açtım sayfayı, ağlayarak yazıyorum şimdi bu satırları... canım benim ya, o kadar iyi anlıyorum ki hissettiklerini... Bende canım dedem'İn ellerini öpmeden gelin olmayacağım diyordum, onun evinden gelin çıkacağım demiştim.. ama kısmet olmadı, düğünümden 2 ay önce kaybettim kıymetlimi, çınarımı... inat ettim, yine onun evinden gelin çıktım, ama onun yokluğunda öyle zor oldu ki! Allah onların mekanlarını cennet etsin ve onların dualarını üstümüzden ayırmasın inşallah!!!
    Bu arada kuzum söylemeden geçemeyeceğim, HARİKA OLMUŞSUN PRENSESİM BENİM!!!! MAŞALLAH!!!

    YanıtlaSil
  3. Cook zor coookk :( sabah sabah ağlattın bizi duygucum :(

    YanıtlaSil
  4. oooooooooofffffffffffff duygu yaa sabah sabah bu yapılır mı mahvettın benii :( :( boğazıma bıseyler dugumlendı 2 ay sonra benım de düğünüm var inş. ben de hayatımın baharı,bakmaya kıyamadıgım babamla babasız bı düğün yapıcam onu hatırlattın bana :( Rabbım butun ölmüşlerımızın mekanını cennet eylesın inş..neyyyseee ..cok guzel bır gelın oldugunu söylemeden edemıycem kırmızı elbısene bayıldım yenı yuvanda huzurun eksık olmasın canım..ÖZLEMM

    YanıtlaSil
  5. ah Duygu be... Fotografı görünce dedim ki muhteşem geçmiş işte kına... sonra okudukça ağladım. Sen mutlu oldukça babaannende orda huzurlu olacaktır.

    O kadar güzel olmuşsun ki kınanda, gelinlikle olan halini hayal bile edemedim, canım. Çok güzel olsun herşeyin. Kayıplarınla, birlikte olduklarınla, mutlu bir gün yaşa. Bugün herşeye gülümseme günün...

    YanıtlaSil
  6. offf nasıl yazmışsın öyle, gözlerim doldu...

    YanıtlaSil
  7. ya sen neden en mutlu gününde bizi de ağlatıyorsun kuzucuk:) canım şaka bir yana çoook güzel olmuşsun sen, Naz Elmas'a benzettim seni bindallınla olan fotoda, çok yakışmış elbisen muhteşem olmuşsun, hadi evlen gel aramıza katıl bekliyoruz;)

    YanıtlaSil
  8. Off Duygu..mahvettin beni.. Allah gani gani rahmet eylesin babanneciğine. Seni cok cok seviyorum kuzum. Bugun dualarım senin için. Prensesim gelin oluyoooooor :))
    maşallah maşallah kuzum. Bol bol poponu kaşı, Allah (C.C.) kem gözlerden sakınsın seni. Canımınn içi. Cok mutlu ol innnşallah!
    seni çok seviyorum <3 :)) öptüm prenses!!

    YanıtlaSil
  9. naptın kızım ya. bizi de ağlattın. bende ne zaman kına gecesiyle ilgili bir konu açılsa hep babannemi hatırlıyorum.babaannemi ayrı bir severdim
    tadını çıkar olur mu herşeyin.kendim evlenmiş gibi duygulandım şu an :) çok garip bir duygu çeyiz jazırlıklarımı,kına düğün hazırlıklarımızı paylaşıyoruz derken bir de bakıyoruzki tek tek gidiyor kızlarımız :) farkında olmadan güçlü bağlar kuruyoruz aslında
    rabbim mutluluğnunu daim etsin.huzurlu bir yuvan olsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. Duygucum, Allah babannene rahmet eylesin, yattığı yer nurla dolsun inşallah...
    Çok duygusal bir post olmuş ama bu :( Emin ol okuyan herkesi derinden etkiledi yazdıkların...
    Bu arada pek güzel olmuşsun maşallah :) e hadi gelin ol da gel :)

    YanıtlaSil
  11. cnm benim resimler az da olsa çok güzel, sen çok güzelsin bide öyle duygu dolu şeyler yazmışsın ki.. herşey gönlünce olsun tatlım sen mutlu oldukça babannen de mutlu olacak emin ol ;)

    YanıtlaSil
  12. Duygucum duygularını çok güzel yansıtmışsın. Bende babaannemim birimizin (kuzenlerle birlikte 7 kız) evlendiğini görmesini çok isterdim. Tek dileği bizim hayırlı bir yuva kurduğumuzu görmekti. Nasip olmadı. Mekanları cennet olur inşallah.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşsun canım, gelinlikte eminim çok yakışmıştır sana, mutluluklar.

    Babaanneciğin hissetmişir mululugunu eminim..

    YanıtlaSil
  14. Gelin hanim erdi muradina,biz tiklayalim bloguna:) aramiza hosgeldin

    YanıtlaSil
  15. Canım benim Allah sevdiklerimizden ayırmasın bizi,babannenin mekanı cennet olsun,nasıl duygulu yazmışsın..Kına günü prenses olmuşsun resmen..

    YanıtlaSil