Düğünümüz....

25 Eylül 2012 Salı

bAK sEN...

Sabah rutinim bellidir..ilk bi haberle okuncak..ee tabi magazinede bakılcak:)
Kaya Çilingiroğluna sormuşlar"eşini aldattın mı die" ...Adam gayet kendinden emin bi şekilde "ooo çok aldattım"demiş..bide üstüne açıklama yapmış"yeni eşii değil eskisini yenisini zaten aldatmam"demiş...yanımda olsa inanın o koca burnunu kopartır eline verir sonra yüzüne tükürürdüm lafa bak ya çok aldattım bide marifetmiş gibi söle..zaten yıllardr ne iş yaptığını çözemedim..hayır hülya avşar manyağı değilim ama aldatan insanlara tahamülüm yok ya...açıklamaya bak çokkkkk aldattım aferm be sen neymişin...bikerem kaya mısın çakılmısn her neysen aldatan insan karşındakini değil kendini aldatır..ben bu kadar karaktersizim ki bana bi kadın yetmio,hem aldatırım hem yuvamı yıkarım der...Helal be sana yürü kim tutar seni meymentesiz tipe bak şunda...

6 yorum:

  1. aynenn öyle ben de çok sinirlendim,ne insanlar var bu dünyada..Allahım bizi ve eşlerimizi uzak tutsun bu tiplerden..

    YanıtlaSil
  2. :))) Fena saydırmışsın ben bişey demiyim bari :))

    YanıtlaSil
  3. Ya bu adam eziğin önde gideni, hülya ordan oraya koşturup adını duyurdu, el atıp da yapmadığı iş bırakmadı, araya bi tane de çocuk sıkıştırdı. Ama bu salak evet hülya sizin gözünüzde süper ama bakın ben nasıl aldatıyorum mantığıyla hareket edip ezikliğini bastırmaya çalıştı. Hepi topu hülyanın kocası, dediğin gibi ne iş yaptığı belli değil, hülya kadar kazandığını da sanmam, ucube gibi bi tip zaten, bununla beraber olan kadında da akıl yok ya neyse. Yani bu saatten sonra çopur suratlı Kaya iş yapmaz ama Hülyada mihrap hala yerinde:)

    YanıtlaSil
  4. aynen meymenetsizin önde gideni bi adam allah aşkına, o kadar burnunu nasıl bi yerlere sokabilmiş dicem ama nasıl olduğu belli, para her kağıyı açıyo... neyse boyu devrilsin...

    YanıtlaSil
  5. Dogada vahşi katogorisindeki hayvanlar bile tek eşle idare ediyor, ama bazı maymunlar bir kadınla idare edemiyor. Acayip iğreniyorum, bu tarz erkeklerden.

    YanıtlaSil
  6. sormaa ben de bu haberi gördüğümde çok sinirlenmiştim. hülya avşarı severiz veya sevmeyiz meseleye kadın olarak bakıyorum ben. yenisini değil eskisini demiş bide. bence yenisini de aldatıyo ama zaten eski olmadığı için söyleyemiyo, yani ondan ayrılınca da onu aldattım der ;)

    YanıtlaSil