Düğünümüz....

7 Eylül 2012 Cuma

"Bal"ayından Sevgiler

Selam...saahalara dönmeme az kaldı en sonunda evlendim:)))
herşey çok güzeldi özelliikle kınam:)düğünden hiçbilşi anlamadım
4 saat gülümsemekten yanaklarım ağrıdı takı töreni çiçek atma derken bi baktım bitmiş gerçekten"bu muydu ya kaç aylık hazırlıklar"dedim:)
size kalbim kadar temiz bu yazıyı kalkandan yazıyorum...bütün ayrıntılar ve resimlerele yakında sizlerleyim....
tayinim hala çıkmadığı için evli olduğumu hissedemiorum sonçta  5  gün sonra ben yoluma o yoluna olçak:))
bu arada beni arayan hamide ve pembe esinti...inanın o kadar mutlu oldumki çok saolun...
 
bu arada anı deftermn sayfalarını sizler için ayırdım..defterime yazmak isteyen varsa yorum kısmına eklesn ben aynısını defterime eklicem:))
 
öperim kocaman..

31 yorum:

  1. Canım benim Allah bir ömür mutlu etsin çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  2. ayy inanmıyorum bir süredir takipteyim ama kına davetiyeni görmemişim Zonguldakta mıydı kına inanmıyorum ben de Zonguldaklıyım :)Tebrikler umarım hep mutlu olursunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra resmlere baktım bende sitede oturuyorm biliomusun...

      Sil
    2. Ömrüm sitede geçiyor benimm:)Okul falann:)

      Sil
  3. canım benim hayırlı uğurlu olsun...
    Allah mesut bahtiyar etsin inşallah...
    Senden yeni güzel resimli postlar bekliyorum ...
    öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm bem en yakın zamnda ayrıntılı yazaca bende

      Sil
  4. mutluluklar diliyorum! foto istiyoruz amaa ;)

    YanıtlaSil
  5. tatlım, tekrar hayırlı uğurlu olsun! Zaman ne kadar çabuk akıp geçiyor değil mi? Bak işte, artık sende katıldın evliler kervanına :)) İnşallah hayırlısıyla (zamanı geldiğinde) bebiş haberlerini alır, ufaklıklarına da güzel güzel ciciler hazırlarız beraber :)) - ama önelikle tabii Allah'ım önce kavuşmanızı nasip etsin inşallah!!!
    Ömür boyu mutlu mesut bir hayat karşılasın sizi hep inşallah güzelim! Çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne gsel yazmışın ilk ben senden bekliorm ama biliosn

      Sil
  6. Canım bir ömür boyu C. ile musmutlu ol inşallah... :)

    YanıtlaSil
  7. Bitanem bal gibi geçsin günlerin, anların, hayatın.. Hep mutlu ol.. O kadar merak ediyorum ki düğün postunu :) Bitanem benim ben seni blog arkadaşı değil, gerçek arkadaş gibi görüyorum ve bunu bil istedim böyle bir süpriz yaptım, çok öpüyorum seniii :*

    Anı defteri için bir yorum daha bırakıcam canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim benm bilmemm mi sende benm için ölesn bak hala arayamadm seni ah ben:(

      Sil
  8. Selam, blogunu bi süredir okuyorum,bir tumblr -http://kizilgezegen.tumblr.com/- kullanıcısı olduğumdan bloğunu anonim olarak takip edenlerdenim.
    Eminim düğün hazırlıkların kadar tatlı bir gelin olmuşsundur. Ömür boyu sonsuz mutluluklar seninle olsun.=) Tebrikler çokça...

    YanıtlaSil
  9. canimmmmmmmmmm tekrar tebrik ederimmmmm darisi basimiza :)hayili olsun ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  10. Deftere benim için kocamannnnnnn bir MUTLULUK,AŞK birde sadece HUZUR yaz..Benim senin için tüm dileğim bu üçü yakanızı hiç bırakmasınnnn:)

    YanıtlaSil
  11. Prenses evlenmiş sonunda! Canım benim!! Facebookta fotograflarını görünce çok duygulandım be! Allah inşallah tez vakitte atamanı versin, kavuştursun sizi, musssssmutlu bi yuvanız olsun inşallah! Hemen çocuk yapma sakın, beni bekle :)))
    Darısı benim ve diğer nişanlıların başına inşallah. O güzel yüzün hep gülsün! Çok seviyorum seni prenses :)))
    bi de en yakın zamanda detaylı ve bol fotograflı yazı bekliyorum. evleneceklere düğün ve kına tavsiyelerini de yaz olur mu? :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamm ebbeğim zaten bebek yapamm ayrı oldğmz için biyolojk olatrak mümkn değilll seni sewiorm çokkk

      Sil
  12. geç olsun da güç olmasın sizin için söylenmiş bence :)

    imza attınız, ayrı kaldınız, düğün yaptınız, balayı yaptınız, yine ayrı kalacaksınız belki;) amaa bir kavuşup tam kavuşacaksınız :) her şey gönlünce olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşem benm çok saol çok doğru demişsnnn

      Sil
  13. fıstık.sende gittin elden :) gelmek istiyordum düğününe ama nasip olmadı.şu tayininde bi çıksaydı iyiydi.rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşallah.sevgili c. ile hep mutlu olun. eee kızlar onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine denir dimi artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsn ebn seni evime bekliorm artık;)denir denir

      Sil
  14. duygum ,nasıl güzeller güzeli kuğu gibi bir gelin olmuşsun.hep gül hep mutlu ol.Evlilik hayatında günlük hayatındada herzaman esnek ol,asla işini eve taşıma.Eşine karşı anlayışlı duyarlı saygılı ol.Önce dinle sonra konuş.son söyleyeceğini ilk söyleme.ailene verdiğin değer kadar eşinin ailesine de ver.haketmediklerini düşündüğün anda sevmesen bile asla saygını kaybetme.Eşini ailene aileni eşine anlatma.iki tarafıda herzaman birbirlerine karşı yücelt.çok ama çok mutlu ol.Ayyy hamilelik hormonları yine tavan yaptı.Anne gibi konuştummmm.seni çok ama çok öpüyorum kuzummmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yazmşn tatlım ya ne gsel birden oturup dertleşmek istedm senle inankiii

      Sil
  15. ozaman anladım seni duygum sanki :)istediğin zaman dertleşelim gülüşelim sohpet edelim:)Adanaya yolların düşerse haber ver bak.

    YanıtlaSil
  16. sorma ya edelim sewvdm ben seni çnkü:))vermem mi ararım tabi bende beklerim her zamnn:)teyse olçam hem kolay mı:)

    YanıtlaSil