Düğünümüz....

19 Eylül 2012 Çarşamba

Bu Gece Erkekleri evde bıraktık...Ve kına Gecem...

Meraba herkese..gelelim kına geceme..bilen bilir bilmeyende öğrensn kına gecesi benm için çok önemliydi en güzeli o olmalıydı...ve olduda ufak tefek unutkanlılarımız oldu ama inanın batmadı bile:)kına gecem içn 3 yer değiştirdim çnküü insanlar tam aktillik inanınki..ilk anlaştığım yer en çok istedğim yerdi fakat anneme ne demiş tahmn edin"eğer almancı bi aile gelip buraya 15 milyar verirse ona veririm o akşam "lafa bakın ya lafa gerizekalı hatun dedim ve oradan vazgeçtim..2. yer ise aaa evet olabilir dedğim bi yerdi ve tahmn edin noldu içkili bi mekan olduğu için bi parti tarfından kapatıldı kaldımmmı ortada olmuş haziran:(vee asıl kınamın olcağı yer...yok dedi sorun olmaz manzarası harikaydı ve bana harikka bi kına gecesi yaşattı...
 
Kınamdan Notlar
*"ben abiye giymem öle kabarık falan"dien ben bal gibide kabarık giydim hemdeeeeee kırmızı tüküdüğümü yaladımmı evet...;)sonlara doğru beyaz mini giycektim üstnede "duygu gelin "kuşağı takcaktım fakat kuşak evde uutuldu nazar boncuğu inanın takılmadım...
 
*kına kızkızaydı fakat bi köşede ailenin erkeleri oturdu uzak bi köşelerdeydiler sonradan katıldılar..
 
*kınam 30 ağustosta olduğu için o akşam valilik bi ton haai fişek attı ben de ne sanayım C benim için atıo bir mutlu oldmki sormayın taa ki gerçeği öğrenene kadar:)
 
*kına girişim şöle oldu yeşim salkımın "kına gecesi"şarkısında önden kızlar daha sonra ben salına salıan girdim:))
 
*kına pisipilerimi unuttum ama daha sonra c evden gidip aldı:)
 
*ağladımmı çokkk sıkıosa ağlama:((
 
*kına yakıldıktan snra annemle Candan Erçetinn "annem "şarkısınsa sarılarak dansettik bi ağlama bi ağlama sormayın eğildim ve o öpülesi elleri bi kes daha öptüm;)
 
*kınada gelenler gül suyu ve lokumla karşılandı;)
 
*ve küçük ayrıntılar mutluluk sebebimizdi...
 
*kınada fasıl ekibi vardı ve çoştuk harikaydı:)
 



 
 
 
göbişime dikkat:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
çok ağladık çookkk:((
 
 
 
testi kırılmadan olmaz sandeletlerimi de görmeyiverin:)
 
 
 
 
 
 
 
ah c şimdi ne alaka o gömlek olsun sewiorum seni:)
 
 
 
 
 

36 yorum:

  1. mutlu mesut çocuklarının kınasını da görmek nasip olur inşalllah.

    YanıtlaSil
  2. ah nıhaet guzeller guzelı yuzunu gordum :) masallah sana hersey harıka bence..ben kına gecem ıcın ay keske dıyorum yanı zman gectıkce yenılıkler cıktıkca:) bence ıyı kı kırmızı gıymıssın harıka olmuusn allah agzınızın tadını bozmasın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kebeleğim senden bnları duymaktan birden şımarasm geldi

      Sil
  3. bencede iyi ki kırmızı giymişsin kuzum!!! harika olmuşsun ve çoookkk güzel geçmişe benziyor :) sana güzel anılar bırakması önemliydi, ki gördüğüm kadarıyla öyle de olmuş. tekrar mutluluklar bebişim, C ile ömür boyu el ele olun ve hep göyle gülün :)) çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de bunun mimarlarndansn unutma saol btanem

      Sil
  4. herşey çok güzelll:) kınaya fasıl ekibi getirmek ne kadara mal oluyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlm bzm salon fyatının içideydi salon fyatı ise 1 750 içinde fasıl ekibi,kurabye ve içeçek dhil...

      Sil
  5. kına da kırmızı giyilir tabiki yaaa :) çok yakışmış cnm herşey harika görünüyo. ben kına alışverişimi şimdiden yaptım. kaftanım mor ama abiyem kırmızı olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Çooookkk güzel olmuşsuuuuunnnn.. bayıldım elbisene..
    bakalım gelinliğin nasıl olacaaaak ;)

    YanıtlaSil
  7. bebeğiiiim süper oldu bak hayallerin gerçek oldu tü tü tüüü maşallaaaahhhh

    YanıtlaSil
  8. Bitanemmmm süperr bir kınan olduğu bellii, bu süperlik ömrüne yansısın inşAllah.. O kadar diyordun giriş nasıl olacak diye, bak süper olmuş :))

    Bazen insan tükürdüğünü yalıyor, bende de oluyor.. Asla olmaz dediklerimi bi bakıyorum yapmışım :))

    Çok çok çok güzel görünüyorsun çiçeğim, Çok öpüyorum senii :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öle canm içimde kalmştı beğenmene sewndm prenses

      Sil
  9. Bende kırmızı duvar taktım prenses tac ile,farklı konsept yıllar gecede havalı oluyor:) herkesin dilindedir şimdi,duygu kızın kınası;) Allah mutluluğunuza mutluluk katsın canım maşallah size

    YanıtlaSil
  10. her şey çok güzel görünüyor canım :) Allah tamamına erdirsin diyeceğim, çünkü tamamına erecek bir adımınız daha kaldı, aynı evde yaşamanız :) Amin

    YanıtlaSil
  11. Senin göbişini yesinler :D Çok güzel geçtiği belli bebişim Allah daha mutlu günler yaşatsın inş

    YanıtlaSil
  12. Tatlım facebooktan da takip ediyorum gerçi ama çokkkkkkk güzel olmuş kına gecen. muckssss :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sennde öle canm benm videonu çok merak ediorm:)

      Sil
  13. Erkekleri evde bıraktınız ama benle Kralı unutunuz. Oralarda bir kedi gördüyseniz kesin Kral beyefendidir. Ben aslında Kara Gözlüme bakmaya gelmiştim

    YanıtlaSil
  14. Darısı başıma :) Allah mutlu etsin :)

    YanıtlaSil
  15. Coşkunuz fotograflardan anlaşılıyor :) Süpeeerrr...

    YanıtlaSil
  16. Kuzum çok güzelsin sen ya.Herşeyin yolunda gittiğine çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  17. canim bak ben bu kina postunu simdi görüyorum.Kinalikda gayet güzel kirmizi tonu yakismis sana :) ben o gün bindali giyecegim icin bizim damatda bindali giyecek :))))) sart koydum oda zaten tamam ne dersen olsun dedi :)) cok merak ediyorum nasil olacagiz ikimizde.Cünkü kimsede öyle erkeklerinde bindali giiydigini görmedim ama maksat farkli birsey olsun degilmi :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  18. canım cok guzel olmussun bayıldım sana...kına kırmızı oluruda cok guzel dusunmussun

    YanıtlaSil