Düğünümüz....

21 Eylül 2012 Cuma

Düğüne Hazırlık...

"aşkmım neden epeydir yazı girmedin"dedi bay c..dur dedim yeni grdik ee olsn dedi...bu adama evlennce bişiler oldu..bloğm grmeyen kişi her daim kontrolde..nese ben asıl konudan sapmadan başlıımmm.
efendim benm hç kuaförm olmadı..hani derler ya ay benm kuaför muhteşem bilmem ne..Nese başaldık zng.ta kuaför araştrmaya..biri fyatı uçuk söler,dieri prova yapmaz,dierinde 1 eylül de 3 gelin var derken ben trlatıodum.Nese c nin bi tanıdığı kuaför açıomş ama daha açılmamış bana bundan bahsetti bana bak dedim hem açılmamış,hem acemi ne bu böle ya..meğersemo şahsiyet benm tanıdk çıkmasın mı..nese düğün günü büyük bir şölenle evden kardeşle çıktık ve gittik..sadce bize odaklandılar,biz çok eğlendik...ve çok ta memnun kaldık.
 
M ihricim pericimin hazırladığı tshrtlerde hazır:)
 

 
Mihricim Pericimin hazırladığı tshrtlerimizi de gydik:))
 

Gelin buketimi bekliorum;)


kardeşimle ben:)evet o çiçek braz erken atıldı:)


makyaj zamanı;)



vee hazırız başlayalım topuza hadi ama....






Gelinin kardeşi duysal hanım da hazır..
 
Şimdi damadı bekleyelim sırada dış çekimler var........
 
Hazırlık devremden Notlar
 
*fazla bir notum yok ama kesnlkle kuaföre zevkine güvendğiniz kişiyle gidin ve asla kalabalık gtmeyin ne kadaz az kişi o kadar az dırdır....
 
*kesinlikle porselen makyaj çok memnun kaldım.Nişandada öle yaptrmıştım..
 
*kuaförünüz kaçta çıkacağınızı soruyor ya bingoooooo yarım saat erken söleyin..Ne demiş kenan doğulu "beyaz yalan beyaz yalanlar diolar adına.."

*unutmayın düğnünüz bi kere oluo çatır çatır beğenmedğiniz herşeyi söleyin...
 
aaa ben hala burda mıyım bak Çekimler başlıcak daha.....

29 yorum:

  1. düğünlerin en sevdiğim kısımları hazırlık aşamaları galiba.. o heyecan fotolardan bile belli oluyo :) hepsini çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısn tatlım sen diince farkettm o telaşı

      Sil
  2. herşey süperr sen süpersin duvağın duruşuna bayıldım, gelinlik çok yakışmış, devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Maaşallah,fıstık gibi olmuşsun,devamını bekliyoruz hadi bakalım..

    YanıtlaSil
  4. canim yaaaa bukadar degisiklik olmazzz :)) makyajli ve gelinlikle olan resimelre bakiyorum yok yok o degil diyorum ama sensin istee :)) ya benim gözlerimde birsey var yada gercekden %100 cok farkli görünüyorsun ama harika görünüyorsun canim :)) bu arada katiliyorum kalabalikla gitmemek lazim yok görümceymis yok kardes yok su yok buuu bir kisi olacak yeterr ugrasamam bende kimseyle :)))))))) ama ne hikmetse o gün kiymetli olursun herkes takilir pesine :)))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öle kuzm şu bi gerçek sen en geç sabah 10 da orda olman lazım onlar 5 te de gtse eytişir al sana cevp:)

      Sil
  5. ay çok memnun kaldıysan o kuaförün adını versen ya bana:)Nasılsa aynı memleketteyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))adı neydi ya hanii börekçi var ya çarşıda kutayın karşısında o börekçinin üstü samet var orda:)

      Sil
    2. heee tamamm çıkardımmm sağol:)

      Sil
  6. notlarına kesinlikle katılıyorum beğenmediysen sölemeli bi kere evleniyoruz yahuuu :)) bebek harikaydın maşallah sanaaa

    YanıtlaSil
  7. Oyu cok guzel, gelİnlikli fotograflarini da bekliyorum.. Makyaj ve sac cok hos:)

    YanıtlaSil
  8. Mihricin Pericin sevsin seni :)) defalarca söyledim artık heralde, ama ne yapayım, cidden harika olmuşsun! Tshirt'leriniz üzerinizde çok hoş durmuş (inşallah sizin de içinize sinmiştir), görünce ayrı bir gururlandım sanki...
    Ama kuaförüne gerçekten tebrikler, harikalar yaratmış! Saçın, makyajın sana öyle güzel yakışmış ki! Senin adına inan çok sevindim güzelim. Bu arada notlarına bende katılıyorum: kuaföre kalabalık gitme ve beğenmediğin herşeyi söyle!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinmez mii senn eserin kuzmm bu arada çok soran oldu :)

      Sil
  9. çok güzel olmuşsun canım ya...fotoların devamını beklioruz;)

    YanıtlaSil
  10. Bitanem tecrübelerini aktardığın için çok çok teşekkür ederim :))
    Çok çok güzelsin, Allahım ömürünü güzelliklerle donatsın canım

    YanıtlaSil
  11. gelinin kardeşi de mi taç takmış, ailece prenses oldunuz yani:)) çok yakışmış canım saçın ve makyajın. kuaför olayı kafanı karıştırmış ama hiç korkmana gerek yokmuş bak ne güzel kimsecikler yokken sakin sakin hazırlanmışsınız;) ben yetişmeyecek telaşını hiç yaşamadım 2 düğünde de. ama sıkıntıya düşenleri çok duydum. hadi hadi bekliyoruz devamını:)))

    YanıtlaSil
  12. yemin ediorum bi ara demet akalın ne arıyo orda dedim :) sonra anladım ki yokmuş zaten halt etsin walla d.akalın çok güzel olmuşsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy oy saol canm benm çok utandmmmm şu an masanın altına giriormmm

      Sil
  13. Çok güzel olmuşsunuz.Ayrıca blogunuz da çok başarılı. :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. konya düğün salonu
    Konya Düğün salonu Yazınızı begendik

    YanıtlaSil