Düğünümüz....

24 Eylül 2012 Pazartesi

Duygu kalp Cüneyt..ve Dış çekimlerimiz...

Gelelim dış çekimlerimize..Çekimler için nişan da resmlerimizi çeken Znguldakta ki Didem Colour ile anlaştık..Bildiğimiz bi yerdi.tekrar değiştirip riske girmedik ve çok memnun kaldık..Ben çekimler için bi sürü aksesuar hazırlamıştım önceden..ve aklımda bi sürü poz vardı ama hepsi uçtu gitti ondan duygudan bi not her şeyi ama herşeyi yazın bi kenara;)Deniz kenarındaki eçkimim malesef ressimlerden de anlaşıldığı gibi kısa sürdü becausee çok rüzgar vardı bizde çekimlerimize dysalın erkek arkadaşının evinin orda devam ettik zaten o ev favorimdi ben çok eğlednim bakalım siz beğencek misiniz...

 
 
 
 
 
 










 
 
 
 



 
 


 
 







 
 










 
 
 
 
 
 
 
 
 




Çekimlerden notlar
 
* o sevimli köpeğin adı "zeus"..fotoğrafçımız çok korkmasına rağmen bu çin aslanıyla resm çektrmek inanılmaz zewkliydi olsada sarılsam şimdi...
 
*otostop çekerken ki resmimde arabanın biri durdu şaka gibiydi:))
 
*ahh rüzgar izin vermedin karadenizin muhteşem manzarasında resm çekineyim...
 
*aslında bazı resmler 3 lü ve 4 lü ee birleştirmeyi bilmiorum napayım var mı fikri olan...
 
*şemisye duysalın ve bizim sazan onu istanbuldaki evnde bırakmış..3 gün içinde kargolanıp ulaştı bize o olmasa napardım ben...
 
*hele o şekeri çok aradık ve avm de bulduk...
 
*düğün arabamızdaki bebeği bi oyuncakçıdan 26 tl ye aldım açıkcası aklımda mini mouose vardı onun da fyatı 60 tl ydi .mağzadaki görevli genel de arabadan alıp kaçıolar diince vazgeçtim..keşke vazgeçmeseydim içimdekaldı valla bebeğimiz gayette yerndeydi:((
 
var mı başka sorusu olan daha düğüne gideces.....

37 yorum:

  1. çılgın gelin:) canım çok hızlısın ben hala profesyonel fotoları bekliyorum gerçi ben senden bi hafta sonra evlendim di mi :) fotoğraflarınız çok eğlenceli her gününüz böyle eğlenceli geçsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm 1 hafta önce evlendmmm saol bebeğim

      Sil
  2. Sanırım burası Fener :) Ben de zonguldaklıyım :) fotoğraflar çok hoş, çok güzel bi gelin olmuşsunuz mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Çılgınsın canım ,çok eğlenceli cidden.Mutluluklar yeniden ama ben en çok 17. fotoğrafı sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. über süper fotolar canım zaten facebooktan görüp beğendiydim şimcik bi kez daha beğendim katmerli oldu :D

    YanıtlaSil
  5. kuzum çok tatlısınız siz ya,maşallah,eğlenceli çiftlere bayılıyorum,kimileri donuk donuk pozlar veriyo,onları aynı evde düşünemiyorum :)
    arasından 3 tane seç desen inanki seçemem heeeepssiiiii harikaaaaa:)

    YanıtlaSil
  6. Süpersin bebeğimm hep böyle eğlenceli geçen günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ayy hepsi çok güzel, çok tatlısınız, arabanın önündeki bebek çok romantik ve nostaljik. Ben çiçek istiyorum ama bebek de olabilir ama dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öle canm bebek al daha nostaljk hatta ben alamadım sen al mini mouse:)

      Sil
  8. çok çok tebrik ederim Duygu'cuğum :) Çoooook güzel olmuşsun,prenses gibisin <3 Çekimler harika,yüzünüzdeki mutluluk muaazzam :)
    Bir ömür boyu çok çok mutlu olun :))

    YanıtlaSil
  9. ayyy bayıldmmm cnmm yaaaa bak bak doyamadm ;)ne orjınal fotolar bunlar maş size 41kere

    YanıtlaSil
  10. Canım süpersin yaa.. Çok çok beğendimm.. İkinizde çok doğalsınız. Sevginiz saygınız neşeniz gülen gözleriniz daim olsun..

    YanıtlaSil
  11. şekerciğim benim, MAŞALLAH size... Allah'ım neşenizi bozmasın! daha önce de dediğim gibi harika olmuş herşey!

    YanıtlaSil
  12. ne güzel kareler canim böyle ama rüzgarli oldugu belli oluyor :(( oda sizin sahsiniza olmus :(( ama yinede o gülen yüzün resimleri harika yapmis :D

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  13. cok tatli resimler ya o kurbaga bayildim :)

    YanıtlaSil
  14. hepsine tek tek bayıldım, fotoğrafları bu kadar güzel ve eğlenceli yapan sizin güzel yüzünüz! hep böyle mutlu olun inşallah canım

    YanıtlaSil
  15. Merhaba blogu bugün keşfettim. Düğün fotoları çok neşeli bayıldım :) Bizim düğünümüzde şarkı söyleyen adam "düğünün bu kadar keyifli geçmesininn sebebi gelinle damadın çok pozitif olması" demişti. Aynı şeyi söylemek istiyorum pozitif enerjiniz taa buraya fotoğraflardan yansıyor.Tebrik ederim ömür boyu mutluluklar dilerimmm :)
    Sevgilerimle,
    http://ebrueliacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım benm hoşgeldn çok eğlenceliydi valla

      Sil
  16. aaaa ben bunu niye şimdi gördüm, böyle güzellikleri paylaşınca bana haber verin yaaa :) çok guzel olmuşsun maşallah bakmalara doyamadım :)

    YanıtlaSil
  17. ayyyh ben bunları yeni gördm harikalar bayıldm tek kelime ile umarım bende ilerde böyle bi gelin olurum :)

    YanıtlaSil
  18. İnanmıyorum yaa süpper fotolar, hepsine bayıldım maşalllah size.:)bir ömür boyu mutlu olun inş:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. resimler çok güzel mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  20. Süpeeer neee 1 eylül mü evlilik tarihiniz :)) bizimde 1 eylülll <3

    YanıtlaSil