Düğünümüz....

24 Ocak 2013 Perşembe

Gelelim Fasülyenin Faydalarına...

Son günlerde gerek etrafımda,gerek blog dünyasında yaşananlar yüzüme bir tokat gibi çarptı.Bi arkadaşınızın bebek haberiyle havalara uçarken,diğer arkadaşınızın boşanma kararıyla yerle bir oluyorsunuz.Ne tuaf 1 dakika sonra en uç noktalardaki duyguları yaşayabiliyoruz.Mesela dün kandil diye bizimkileri arayayım dedim. Allahım telefona kimse mi bakmaz..Dondum kaldım..elim ayağım birbirne dolaştı.Beynim hesap yapıyor kimki,kime bişi olduki,ben napçam kaçta otobüs var,iyide herkes iyiydi diye bi ton düşünceler geldi geçti beynimden.Nese ki sonradan ulaştım.Herkes gayette iyi..
Bu arada geçmiş kandiliniz mübarek olsun...

Şimdi son haftanın özetini geçelim...

1)D&R siparişlerim...ilk defa D&R dan online alışveriş yaptım..7.5 tele üzeri kargo bedavaydı sanırım..
Hande Altaylı "maraz"...okuduğum bi kitabı neden bidaha aldım anlamıyorum..Nese koleksiyonumda bulunsun gayet güzeldi...

Beyaz Mucizeler:Sarmadı malesef..
Ayşe Kulin "boranın Kitabı":AyşeKulin candır..Şu an okumaya başladım..
bu arada kargo gayet hızlıydı..ama bi arkadaşımınkide baya uzun sürdü..
bilemedim...



2)Bim peçetelerim:Bim de gerçekten güzel peçeteler oluyor..sadce çok uzun süre aynı peçeteleri reyonlarında tutuyorlar ben böle alır alır biriktiririm.


3)Canım mutfağım:Evimi özledim bana görüntülü arama yolla die sevgilimi eve yolladığım doğrudur...
buda mutfağımın bir kısmı...Mutfağımı çok özledim çokk...


4)Biz:Gün içinde özlemi böle gideririz biz...


5)Günün Sözü....


29 yorum:

  1. canım seninde geçmiş kandilin mübarek olsun,senin atanman içinde bol bol dua ettim.Allah'ım kabul etsin inş.öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm benm tez zamnda duların kabul olsun inş.:)

      Sil
  2. Hayat bazen çok acımasız oluyor malesef bize düşen bazı şeyleri soğukkanlılıkla karşılamak :$
    Seninde geçmiş kandilin mübarek olsun canım :!!

    YanıtlaSil
  3. canımm yaa kıyamam inşallah sevdiğine ve güzel evine kavuşursun bir an önce. Bim peçetelerinden benim de bir koleksiyonum var bim bazen çok şaşırtıyor beni ürünleriyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canm hiç ummadığım şeyler çıkıo bazen

      Sil
  4. ah canımm ya ben işteyken özlüyorum senin halin nasıldır kimbilir zor gerçekten umarım tez zamanda mutfağına, evine, eşine bir daha ayrılmamak üzere kavuşursun şeker ;)

    YanıtlaSil
  5. Dualarımız seninle kuzu, en kısa zamanda ayrılmamak üzere evine eşine kavuşursun inşallah

    YanıtlaSil
  6. çok haklısın canm.. Aynı zaman dilimi içerisinde o kadar farklı duygular yaşıyoruz ki.. Sevinirken üzülüyor, üzülürken seviniyoruz malesef..

    Dilerim en kısa zamanda özlediklerine daimi kavuşursun bir tanem..

    YanıtlaSil
  7. Canım sen,n de geçmiş kandilin mübarek olsun..
    Mutfağın ne güzelmiş, inşallah Allah en kısa zamanda o mutfakta yemekler, tatlılar yapmayı, harika sıfralar hazırlamayı nasip etsin sana canım benim..
    Günün sözü beni benden aldı bu arada, fenaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne fena
      bende en çok mutfağımı sewerimki...

      Sil
  8. Tayininin bu kadar zamanda çıkmaması çok kötü ya o kadar anayasada ailenin bütünlüğü ilkesi var, memurlar durumu çok iyi diyolar ama durum ortada işte ben de 6 ay bekledim tayin için, çok kötü bir durum biliyorum. Allah yardımcın olsun. Şöyle düşün en azından olabilir umudun var benim doğudaki öğretmen arkadaşlarımın öyle bir sansı bile yok 4 yıl gittikleri yerde kalmayı kabul ettiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil bitanem benm kurumum özerk bi kurum olduğu için keyfi açıkcası...evet canm kaç yıl kavuşamayan var ama bunlar benm için bi teselli olmuyor malesef

      Sil
  9. çooook tatlısınız:)

    YanıtlaSil
  10. üzünülen kişi benim heralde :(( sizleri üzmek istememiştim ki been :((

    YanıtlaSil
  11. duygucummmm:) siz çok şekersiniiiiizzzzz :) balıım :)

    YanıtlaSil
  12. artık kavuş şu kocana ben de bebek haberi almak istiyorummm

    YanıtlaSil
  13. Çook uzun zamandır takip ediyorum bloğunu bir türlü kısmet olmamıştı yorum yapmak. Halbuki her yazını da okuyorum :) İnşallah kavuşursunuz artık eşinle. Evine de tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öle mi hoş geldin ozamn...iyi dileklerin için de saol:)

      Sil
  14. canimmmm yaa ne tatlisinizz :) su hasretlik yokmuuuu en cok ben iyi anlarimm ins kavusursunnnnnn artikkk sende bizde mutlu oluruz :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil