Düğünümüz....

14 Ocak 2013 Pazartesi

Satışa Devam...

Meraba tekrar...Giymediğim bi kaç kıyafetimi satmak istedim de:)
Bakalım neler varmış...





kahve-siyah elbisem:t-box marka ve 34 beden..kendisini 1 kere kuzenimin nişanında giydim çok şık malesef bana kısa oluyor..20 TL




Saks mavisi bluz:bebe yaka ve KOTON marka...sadece yarım gün giydim bu renk bana yakışmadı:( 34 beden..
15 TL





Sarı bluz:İpekyol marka ve ben hiç giymedim..Çünkü bana bol oluyor.38 beden. 30 TL


Çiçekli balon etek:Ankara dan bi pasajdan aldım ve hiç giymedim fırsatım olmadı.Beli lastikli 3 beden yazıo ben etiketinin yabancısıyım valla:))
10 TL

Not:Siparişlerinizi PTT kargo ile yollıcam ve alıcı ödemeli.İstediğiniz ürünü duykuaydin@hotmail.com adresinden bana mail atarak alabilirsiniz.Öperim çok...

4 yorum:

  1. canım benim bol satışlar diliyorum :))
    çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. kullanılmayan kıayfetlerin satılma fikrini sevdim:)hemen satılırlar insalah omurinandi.blogspot.com bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. beybim bedenim keşkem uysaaa :))

    YanıtlaSil
  4. Bebeim hayırlı kazançlar diliyorum :)

    YanıtlaSil