Düğünümüz....

8 Şubat 2013 Cuma

Günlerden Mim olsun

Çekik Gözlü Capon Paluğu nun mimiyleyim bu gün..
 
*Kaç yaşındasın? Kaç yaşında olmak isterdin?
4 martta 28 olacam..ama şu an 27 nin son demlerindeyim..22 23 yaşında olmak isterdim..
 
*Gerçekten dostum diyebileceğin birileri var mı hayatında?
var ama çok az
 
*Kindar mısın? Geçmişi unutmak kolay mı sence?
Değilim kendime yakıştırmıyorum çünkü ama aslada unutmam ne yapılan iyiliği ne yapılan kötülüğü...
 
*Uğrunda süründüğün bir erkek oldu mu? Ne zaman?
evet oldu dün akşam eşim:))
 
*Asla affetmem dediğin kişiler var mı? Sana bunu ne dedirtir?
var canım..bana ve aileme zarar veren her kimse silerim.
 
*Ölümden korkuyor musun?
bazı şeyleri yaşayamadan ölmekten korkuyorum sadece.
 
*İbadetlerini yapabildiğine inanıyor musun?
elimden geldiğince...
 
*Kaç kilosun, kilondan memnun musun?
57.ben memnunum ama etrafımda eleştirenler yok değil.göbek ve basen fırlamış diyenler var mesela:))
 
*En sevdiğin kitap ne? Neden?
canan tan kitaplarını seviyorum.hayal ürünü değil çünkü..
 
*Şuanki ruh halini hangi şarkı anlatır?
biraz yorulmuş olabiliriz ama aşka sarılırız tanrım dert vermesin başka:)lalal
böle bi şarkı yok varda ben sözlerini yanlış yazdım gökhan bişi sölüyor dün tw de dinledim:)
 
*Kendine dürüst olduğunda mutlu musun? Neden?
fazlasıyla dürüstüm sadce kendime itiraf ettiğim milyon sırrım var benim:))



not:resmin mimle bi alakası yok bugünlerde evrenle mesajlaşıyoruzda;)

12 yorum:

  1. aynı mesajı ben de evrene gönderiyorum ara ara canımm :)) bu arada maşallahın var kilon da iyi :)

    YanıtlaSil
  2. Bu mininin yanına birde minik bir bebek koy da evren o mesajını da alsın bence :) mini olmazsa minik olsun barii :p

    YanıtlaSil
  3. Kimin dostu çok ki?
    Çok oldugunu varsaydığımız donemlerde hep kendimizi kandırmamış mıyız?
    Az olsun, öz olsun canım...

    Çok samimi bir mim olmuş, bu arada bence de taş gibisin kilon iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canm kmn dostu çokki...
      saol canm cidden moral oldu

      Sil
  4. çok samimi cevaplar vermişsin canım........

    YanıtlaSil
  5. güzel bir mimmiş cano biz zaten çoğunu biliyorduk gerçi :D

    YanıtlaSil
  6. Hey evrennnn al mesajıııı :))

    YanıtlaSil